Care sunt principiile de baza pentru un exercitiu corect?

Dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic

Ce trebuie să faceți oamenii de știință pentru a ajuta la calmarea durerilor musculare după exercițiu Ce trebuie să faceți oamenii de știință pentru a ajuta la calmarea durerilor musculare după exercițiu August 18, Timp de citire: 11 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Dureri musculare, probabil că o știți. Uneori ai doar probleme cu picioarele sau brațele, dar în alte zile se pare că ai fost lovit de un camion.

Dacă tocmai ați început să vă exercitați sau faceți exerciții neregulate, durerea musculară nu va fi cu siguranță un fenomen necunoscut. Dar chiar și culturisti experimentați sau CrossFitters avizi suferă uneori de asta. Durerea musculară este, desigur, un semn că ai muncit din greu la sală, dar poate fi destul de enervant.

Suprasolicitarea fizica

Anterior v-am spus despre ce puteți face prevenirea durerii muscularedar, desigur, se poate întâmpla ca, în ciuda tuturor măsurilor de precauție, să aveți în continuare probleme cu mușchii. Doriți să remediați durerile musculare după exerciții? Care poate! Calmează durerile musculare după exerciții fizice Mai întâi, explicăm din nou ce este exact durerea musculară și ce o provoacă.

Durere în articulațiile mâinii în timpul exercițiului fizic

Apoi, vă oferim 7 sfaturi pentru a scăpa de durerile musculare cât mai repede posibil. Înainte să-l știi, vei transpira din nou în sala de gimnastică! Ce este durerea musculară? Există de fapt două tipuri diferite de dureri musculare. Durerea musculară acută este durerea pe care o simțiți în mușchi în timpul exercițiului fizic.

Dureri musculare întârziate, de asemenea, în engleză apariția întârziată a durerilor musculare sau DOMS este durerea pe care începeți să o simțiți doar mai târziu după antrenament, de exemplu după câteva ore sau dimineața următoare.

Durerea de umar - Dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic

Această durere este de obicei denumită durere musculară și vom vorbi despre această durere musculară întârziată în acest articol. Durerea musculară întârziată sau DOMS începe la câteva ore după antrenament și uneori poate dura până la câteva zile.

Deseori durerile musculare întârziate sunt cele mai grave între 24 și 72 de ore după antrenament. Sentimentul dureros pe care îl aveți în mușchi după un antrenament intensiv este cauzat de mișcări excentrice.

Acestea sunt mișcări care îți prelungesc mușchii.

Profesor de sport Suprasolicitarea fizica poate cauza probleme - atat discomfort fizic cat si psihic, si de aceea, pentru a evita neplacerile provocate de suprasolicitarea fizica, incepeti treptat programul de exercitii fizice. Trebuie sa aveti grija, la inceperea unui program de exercitii fizice exista riscul aparitiei unor leziuni atat in corpul muscular producand intinderi sau rupturi musculare cat si la locul de prindere al muschiului pe os prin tendon. Aceasta este una dintre cele mai comune si mai usor de evitat leziuni cauzate de suprasolicitarea fizica.

Această întindere creează mici lacrimi în mușchii tăi. S-ar putea să nu pară sănătos, dar pentru că apar acele fisuri, mușchiul tău va încerca să se adapteze și să se repare cât mai repede posibil, astfel încât să crească. Deci, aceste fisuri duc în cele din urmă la creșterea musculară!

Dureri articulare în oase în timpul exercițiului fizic

Dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic păcate, acest lucru nu merge fără durerea musculară necesară. Nicio durere, niciun câștig, spunem? Remedierea durerilor musculare după efort: 7 sfaturi Dacă aveți dureri musculare, știți cel puțin că ați făcut tot posibilul la sală.

Dar asta nu face nimic mai frumos. Pentru a calma rapid durerile musculare după antrenament, puteți face următoarele 7 lucruri. Ia un masaj Cui nu-i place un masaj bun?

Suprasolicitarea fizica

Este, desigur, modul suprem de relaxare și relaxare. Adormirea pe masa de masaj este aproape inevitabilă! Iar dacă aveți dureri musculare, un masaj bun are și mai multe beneficii.

Poate ajuta la calmarea durerii, astfel încât să te simți din nou în formă mai devreme. Acest lucru este evident, de exemplu această cercetare  din Oamenii de știință care au efectuat această cercetare au testat în mod specific durerile musculare la nivelul mușchilor brațului.

Persoanele care au participat la studiu nu au avut experiență în antrenamentul de rezistență.

dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic

O jumătate din grup a primit un masaj puternic la trei ore după antrenamentul de rezistență, în timp ce celălalt grup nu a primit niciun masaj. În momentul în care durerea musculară este în mod normal la vârf, participanții masați au fost mult mai puțin afectați decât participanții care nu au avut un masaj. Alte studii au arătat că masajul ajută și împotriva durerilor musculare dacă durerea este deja avansată.

Mulți oameni consideră că acesta este cazul, deoarece mai mult sânge curge către mușchi prin masaj și pentru că mușchii sunt mai puțin înțepători după ce au fost masați corect.

Cele mai bune exercitii pentru durerile de spate

Un masaj solid, cu siguranță, nu poate răni dacă aveți dureri musculare. În orice caz, este o scuză bună să te răsfeți. Nu poți face pe nimeni să te maseze? Atunci poți încerca întotdeauna singur, de exemplu cu bile de masaj.

Păstrează-ți mușchii calzi Ți-a plăcut acest masaj frumos?

Durere în articulațiile umărului în timpul exercițiului fizic

Puteți continua să vă răsfățați. Are sala dvs. Atunci este cu siguranță o idee bună să te scufundeți în ea după acel antrenament intensiv. De la un studiu din iulie  Păstrarea mușchilor calzi s-a dovedit a fi un remediu foarte eficient pentru durerile musculare.

TABLETA DE SANATATE - DURERILE DE GENUNCHI ȘI UMĂR, CAUZE ȘI TRATAMENT

Participanții au fost împărțiți în trei grupuri. Toți au trebuit să efectueze cât mai multe genuflexiuni de trei ori timp de cinci minute. Primul grup de participanți a primit o compresă de căldură pe cvadriceps imediat după exerciții, pe care a trebuit să o țină în jur timp de opt ore. Al doilea grup a primit o compresă de căldură cu aceleași instrucțiuni la 24 de ore după antrenament, iar al treilea grup a fost grupul de control; acești participanți nu au primit o compresă de căldură.

Primul grup a suferit de dureri musculare mult mai puțin decât grupul de control. Împachetarea mușchilor se încălzește imediat după antrenament este, prin urmare, o modalitate bună de a combate DOMS. Dar cel de-al dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic grup, care a primit o compresă termică abia după 24 de ore, a suferit mult mai puțin de dureri musculare în zilele care au urmat decât grupul de control. Așadar, nu este niciodată prea târziu să te scufundeți în acea saună și să vă încălziți mușchii!

Totuși te înșeli! Pe lângă căldură, frigul este și un mijloc utilizat în mod obișnuit pentru a combate durerile musculare. Este posibil să fi văzut sportivi care își împachetează imediat mușchii bine cu gheață după ce au oferit o performanță sportivă excelentă. De multe ori îl înfășoară strâns în jurul său, de exemplu cu folie alimentară. Din experiența lor, răcirea mușchilor imediat după antrenament ajută la prevenirea durerii musculare.

dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic

Dar chiar dacă aveți deja dureri musculare, gheața vă poate ajuta. Într-o cercetare de la   de participanți, care au practicat aproximativ același nivel, au trebuit să facă ghemuțe timp de 24 minute. Li s-a administrat o compresa caldă sau rece imediat după exercițiu sau 24 de ore mai târziu, cu ajutorul căreia trebuiau să se încălzească sau să se răcească mușchii.

Studiul a arătat că răcirea sau încălzirea ajută la prevenirea durerilor musculare imediat după antrenament, dar și participanții care au primit o compresă rece la XNUMX de ore mai târziu au descoperit că a ajutat foarte bine împotriva durerilor musculare pe care le aveau deja.

Deci, dacă nu aveți ocazia să mergeți la saună, puteți pune întotdeauna acea pungă de mazăre congelată din congelator pe mușchii dvs. Acest sfat este, de asemenea, o scuză drăguță pentru a folosi unul după antrenament inghetata proteica să lucrez în interior.

La urma urmei, trebuie să-ți lași corpul să se răcească! Încercați cterapia cu apă epuizată Dacă căldura și frigul funcționează bine împotriva durerilor musculare, puteți combina și aceste lucruri?

  1. Antiinflamatoare pentru articulațiile celecoxib
  2. Artrita reumatoida - exercitii pentru maini Durere în articulațiile mâinii în timpul exercițiului fizic Artrita reumatoida - exercitii pentru maini Cu toate acestea, rezultatele pe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul.
  3. Alinați durerile musculare după exercițiu: 7 moduri științifice
  4. Ruperea ligamentelor articulației genunchiului
  5. Durere în articulațiile umărului în timpul exercițiului fizic Durerea de umar Simptome si tratamente — Voltaren Hmel spate tratament Grupul Şcolar Energetic Timişoara a luat fiinţă în anulfăcând parte din unităţile de învăţământ ale fostului Minister al Energiei Electrice, fiind singura şcoală cu profil energetic din zonă.

Și dacă acest lucru este posibil! Diverse studii au arătat că terapia cu apă de contrast, alternând între apă rece și caldă, poate fi eficient împotriva durerilor musculare.

Scufundarea alternativă într-o baie de apă rece și caldă de câteva ori ar stimula circulația sângelui. În plus, ar stimula și funcționarea vaselor limfatice.

dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic

Apa rece îi face să se contracte, iar apa caldă îi face din nou mai largi. Acest lucru face ca fluidul limfatic să fie transportat mai repede, ceea ce favorizează procesul inflamator.

  • Articulațiile piciorului cum se tratează
  • Durerea de umar | Simptome si tratamente – Voltaren
  • Când trebuie să fim atenți dureri la nivelul umerilor în timpul exercițiului fizic cum putem ameliora aceste dureri neplăcute?

Poate că nu sună bine, dar tocmai acest proces inflamator îți revine mușchii după antrenament. In  acest studiu  cercetătorii au testat efectele unei băi cu refacerea cartilajului genunchiului la vârstnici rece, a unei băi cu apă caldă și terapia cu apă de contrast.

Participanții cărora li s-a cerut să alterneze între o baie de 15 ° C și o baie de 38 ° C după antrenament au experimentat mult mai puține plângeri musculare și dureri musculare decât ceilalți participanți.

Terapia cu apă contrastantă pare a fi o modalitate bună de a combate durerea musculară!